The Crypt 1.2

8/08/2009 |


Ky është një dhomë e nëndheshme 3D, First Person qitës lojës. Në këtë lojë, ju zgjoheni në një dhomë e nëndheshme dimly-lit dhe kanë për të xhiruar your way out. Gain si shumë energji dhe sa më shumë që të jetë e mundur jetën gjatë rrugës, sepse do t'ju duhet ta! Duke përdorur arrow çelësat dhe miun tuaj, ju bëj të ngushtë me roje të labirint i dhomë e nëndheshme. Loja kërkon një PC Pentium II 400 ose më të lartë, së paku 25 MB hapësirë të lirë hard drive, 64 MB RAM (128 MB ose më mirë rekomandohet), çdo 8 MB 3D Graphics card (16 MB ose më mirë rekomandohet), çdo DirectX 7 kartë të pajtueshme me zë, dhe më të reja ose Windows'95. Dhomë e nëndheshme e tani është kompatibil me Windows Vista dhe është ende plotësisht FALAS! Kontrolloni tonë në ndeshjet e tjera http://www.otssoftware.com.

0 Komento Ketu Kliko:

Reklamo Biznesin per Vetem £99.85 GBP per Gjithmone,Kliko ne 'BUY NOW' te shtosh Reklamen tuaje Ketu

Kjo faqe e internetit është përkthyer automatikisht. Ju lutem mos harroni, kur ju lexoni këtë.

Shkruaje ne Chat dhe shtyp 'ENTER' ne Tastaturen tuaje.